٠٩‏/١١‏/٢٠٠٧

دموع غالية

صرخة أم مكتومة .. دم ابنها الى منه بقت محرومة
حرام دا ولا حلال .. الفرحة تتقتل فى حضن الامومة
دول ولادنا الشهدا .. قتلوهم البعدا
مش بأدينا احنا الامهات غير نقول .. حسبنا الله و نعم الوكيل
انا بقا حزنى مش جديد .. انا حزنى حزن قديم
انا حزنى انى مش قادرة انسا .. جوزى و ابنى و بنتى الميتين

ذنبة ايه عجوز يموت برصاصة .. دى قلوبهم مليانه حجارة
القتل عندهم زاى المصاصة .. طبعا ، ماهما فى الاصل ولاد غدارة
يا الله .. طفل صغير بيبكى لموت اخوه

هو يعرف يعنى ايه الموت ؟؟ .. حرام البراءه دى يجرحها الجبروت

احنا مش عارفين امنا و ابونا فين .. انا عاوزة ماما
هما فين ؟؟؟ .. وانا كمان عاوزة بابا
ماما انتى ليه موتى و سيبتينى لوحدى

انا اسفه مش هازعلك تانى بس ارجعيلى

هاءاااااو حلوة دى

هو من امتى عذرائيل ليه دموع زاينا

ياااااااه ... وحشتنى قوى الضحكة دى

ماوحشتكومش انتو كمان

ليست هناك تعليقات: